Pages

1 Kasım 2011 Salı

9 Yaş Fantezisi




Kocaman memeleri olan bir kız koltuğa oturmuş video oyunu oynuyor. Üzerinde Star Wars tişörtü var ama çok dar olduğu için zaten kocaman olan memeleri çok daha kocaman görünüyor.










Odaya kaykayla giriyorum ve gazozumdan içerken çok artistlik bir hareketle duruyorum yanında. Apaçi saçlarımla ve güneş gözlüğümle çok yakışıklıyım. 











Bana "harikaa" ve "sende harikasınn" diyor. "Naber" diyorum. Çok yakışıklı olduğumu düşündüğü için dillerimizle öpüşüyoruz. 











Biraz ayıp olsa da harika bu. Ama çok seksi olduğu için ayıp sayılmaz. 3 saat dil öpüşmesi yapıyoruz sonra televizyondaki Sonic müziğini  farkediyorum. Çünkü ben gelmeden önce Sonic oynuyordu.










Sonic'e bayılıyor. Tamda gazino bölümündeydi. Hem öpüşüp hem oynamamızın çok eğlenceli olabileceğini söylüyor. "Tamamdır" diyorum apaçi saçlarımı tarağımla tararken.










"İstersen Sonic sen ol sen daha iyi oynuyorsun." "Seni seviyorum" Atıyoruz elimizden oyun kumandalarını çünkü artık oynamak istemiyoruz.











Artık sonuna kadar gitmemiz gerektiğini düşünüyorum. Bu yüzden elimi tişörtünün içine sokup memelerinden birini sıkıyorum. Sonra da diğerini. Jöle gibiler.








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder